Om meg

Bildet mitt
Håper du får en trivelig reise på blogger. Du finner litt av hvert om mangt og mye :)

tirsdag, august 25, 2009

Nettsiden Sverdet

Velkommen til mitt nettsted!

Mitt navn er Asbjørn og min intensjon med å lage disse nettsidene er at jeg vil gjerne dele de kunnskaper jeg har samlet inn med dere som besøker siden min.

Jeg kan ikke nøyaktig tidfeste når min alternativinteresse blomstret opp. Kanskje har den alltid ligget og slumret? Kanskje var det "tilfeldigheter" som trigget mine alternativinteresser? Jeg husker, som sagt, ikke en spesiell episode eller når det hele begynte. Det jeg vet, det er at desto mer jeg leser, hører og erfarer, desto sikrere blir jeg på at det virkelig er mangt mellom himmel og jord. Samtidig glemmer jeg heller ikke: "Det er forskjell på et åpent sinn og hull i hodet!"

Les mer på Asbjørn's spennende side !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige hilsener :)