Om meg

Bildet mitt
Håper du får en trivelig reise på blogger. Du finner litt av hvert om mangt og mye :)

tirsdag, august 18, 2009

Colin Fry til Norge

Colin Fry har i over 20 år formidlet kontakt fra ” den andre siden ” .Han er kjent fra media , bøker og flere tv serier bl.a Most Haunted, Psychic Private Eyes and 6ixth Sense .Tv Norge og Kanal Fem har sendt disse seriene og hatt stor suksess .Colin Fry er vel kanskje den eneste mediumet som har egen fanclub ..

Colin Fry har en unik måte å kommunisere med åndeverdenen på. Den er kjærlig og respektfull.Og alltid med en latter ..Alle typer mennesker kommer på hans show.Det er de som ønsker svar fra sine kjære de har mistet , og skeptikere.Finnes det et liv etter døden ?? Et vanskelig tema for mange men etter en seanse med Fry er det fleste overbevist ..

For første gang kommer Colin Fry til Norge.Stedet er Mjøndalen samfunnshus ,Nedre Torg gt 1 ,3050 Mjøndalen

23 og 25 August holder han stor seanser , og det er åpent for alle.Billett bestilling på www.colinfry.co.uk/norge.htm og koster kr 350 pr stk 

Mer info om Fry finner du på hans hjemmeside : www.colinfry.co.uk eller facebook gruppen ” for oss som vil ha Colin Fry til Norge ” ..Sistnevnte gruppe har allerede 500 medlemmer etter kun kort tid..

Kontakt for arr er Jeanette Ballangrud som kan kontaktes på mail : frynorway@live.no

4 kommentarer:

  1. Anonym8:22 p.m.

    Dette er langt ifra uforklarlig. Det kalles praktisk cold-reading. Og som i alle ting her i verden, er noen veldig gode. Colin Fry er en gammel luring, som er grepet i juks mer enn én gang. Vi nekter ikke bare for at slike fenomener eksisterer - vi har gode grunner. Ingen synske har noensinne klart å se ting under kontrollerte eksperimenter.
    Her blir en av disse "synske" tatt i løgn flere ganger:
    http://www.youtube.com/watch?v=hRc4LkBRjIc
    http://www.youtube.com/watch?v=SmNP6wZJg6A
    http://www.youtube.com/watch?v=uSKzKv5fwck
    http://www.youtube.com/watch?v=ADb18aEfczA

    Colin Fry nekter å bli testet av CSICOP eller JREF. Bevis nok til at han er en svindel. Han nekter også å bli testet av åpent sinn etterforskere fra SPR og av Montague Keen.

    Hvis han er ekte, så hvorfor ikke gå videre og ta testen? Han har alt å vinne og ingenting å tape. Han får massevis av gratis reklame. Han kan sette den vitenskapelige verden på øret sitt.

    Hvis det var meg, ville jeg la meg teste på et øyeblikk.

    SvarSlett
  2. Colin Fry må være tidenes største douche! Ikke bruk penger på å se han.. "FAKE AND GAY"

    SvarSlett
  3. ja hvis han er så veldig fake and gay som du sier anonym..så syns jeg det er merkelig at han viste at jeg hadde et bilde av min morfar på meg.han sa et bilde,jeg hadde svart skinnjakke på meg og jeg har portrettet av min morfar tattovert på under armen..så den syntes ikke,og hvordan kunne han fortelle om mitt søskenbarns rampestreker og mine barns ben problemer??
    hvis han var så fake tviler jeg på at han kunne finne på alt det der og treffe så sinnsykt på alt han sa.til og med at elste datteren min våkner av at ho ser han på soverommet om natten..hm..jeg trur absolutt en kan stole på han.men som sakt alle er vi mennesker og han kan nok tolke feil eller si noe til et menneske som kanskje skulle blitt sakt til den ved siden av,,ikke vet jeg.jeg er ikke heldig nok til og ha så sterke evner i gave som han har fått..

    SvarSlett
  4. Anonym4:16 p.m.

    Det finnes mere mellom himmel og jord en det vi aner, for nå!

    SvarSlett

Koselige hilsener :)