Om meg

Bildet mitt
Håper du får en trivelig reise på blogger. Du finner litt av hvert om mangt og mye :)

søndag, februar 19, 2012

Esmeralda

Jeg har det siste halve året fulgt med på en spennende blogg, som jeg fant ved en ren tilfeldighet.
Synes det er flott å lese alle de historiene som kommer fram der, og om alle som kommenterer og har blitt veldig fornøyde av all den hjelp de har fått av Esmeralda. Mange har blitt så fornøyde, at de til stadighet skriver til henne for nye seanser.

Det er en fengende blogg, og jeg har lagt den til bloggrollen min her på høyre side.
Du finner link også HER.

Hun har også en hjemmeside, der du kan lese mer om Esmeralda og hennes evner.
Hjemmesiden finner du HER.

Tror sannelig jeg skal prøve en seanse selv. Det skader i alle fall ikke. Jeg er i det store og hele veldig skeptisk til "spådamer", men etter å ha fulgt bloggen gjennom flere måneder, føler jeg meg tryggere på at hun har innsikt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige hilsener :)